Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12984/4769
Title: SIVEA-UNISON Platform, as an intervening ICT tool in realizing the Human Right to quality inclusive and equitable education for all
Plataforma SIVEA-UNISON, como herramienta TIC coadyuvante en hacer efectivo el Derecho Humano a la educación inclusiva y equitativa de calidad para todos
Keywords: Inclusive and equitable quality education
University
Government and society
Alliances
Educación de calidad
Inclusiva
Equitativa
Alianzas Universidades
Gobierno y sociedad
Educación de calidad
Nuevas tecnologías de informaición
Publisher: UNIVERSIDAD DE SONORA
Description: In this document It is proposed that through a Strategic Plan the University of Sonora UNISON combine its Human Capital and its Material Resources specifically the ICT Tool (sivea platform) in accordance with the expanded framework of the World Education Agenda 2030, to contribute permanently with the Mexican State to the objective of specifying --- if the experience in the remaining 31 states is repeated --- the human right to quality inclusive and equitable education for all and Mexico's UNESCO commitment in a timely manner.
En este documento se propone que Mediante un Plan Estratégico la Universidad de Sonora UNISON conjunte su Capital Humano y sus Recursos Materiales, especificamente, la Herramienta TIC (plataforma sivea) conforme al marco ampliado de la Agenda Mundial Educación 2030,, para contribuir de manera permanente, con el Estado Mexicano, al objetivo de concretar --- si se repica la experiencia en las restantes 31 entidades federativas--- el derecho humano a la educación inclusiva y equitativa de calidad para todos y el compromiso de México con la UNESCO en tiempo y forma.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12984/4769
Other Identifiers: https://biolex.unison.mx/index.php/biolex_unison_mx/article/view/147
10.36796/biolex.v20i0.147
Appears in Collections:REVISTA BIOLEX REVISTA JURÍDICA DEL DEPARTAMENTO DE DERECHO

Show full item record

Page view(s)

124
checked on Jun 22, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.