Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12984/5561
Title: Implementation of reading strategies for a reader
Implementación de estrategias de lectura a un lector
Keywords: Arte, estrategia, estrategia de lectura, lectura.
Art, reading strategy, strategy, reading.
Publisher: UNIVERSIDAD DE SONORA
Description: This work attemps to show the academic-reader that implementing a reading strategy for their research projects can improve and optimize the result of their academic texts by implementing an adequate reading strategy to their studies. This study is an approximation to implementing a reading strategy applied to the work of an academic-researcher where we can visualize an improvement and above all optimize time in research projects. At the end of the experiment the conclussion was reached that implementing an adequate reading strategy for each study to be conducted by an academic, the result of study projects can be improved for research work.
El presente trabajo pretende mostrar al lector-académico que al implementar una estrategia de lectura en sus proyectos de investigación se puede mejorar y optimizar el resultado de sus textos academicos y al respecto se plantea qué es posible mejorar sus proyectos de investigación al implementar una estrategia de lectura adecuada a su estudio. Este estudio es una aproximación a la implementación de una estrategia de lectura aplicada al trabajo de un académico-investigador donde podemos visualizar un mejoramiento y sobre todo optimizar tiempos de proyectos de investigación. Al finalizar la investigación se llegó a la conclusión de que al implementar un estrategia adecuada para cada estudio a realizar por un academico se puede mejorar el resultado de proyectos de estudio en la investigación.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12984/5561
Other Identifiers: https://madgu.unison.mx/index.php/madgu/article/view/34
Appears in Collections:REVISTA MADGU. MUNDO, ARQUITECTURA, DISEÑO GRÁFICO Y URBANISMO

Show full item record

Page view(s)

102
checked on Jun 22, 2023

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.