Browsing by Type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Or, select a letter below to start browsing
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1489 to 1508 of 1810 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
-Reflexiones sobre la Obra de Pietro Calamandrei: "El elogio de los Jueces" “
-Reflexiones sobre una criminología teórica y criminología de las profesiones
-Reforma Constitucional en Derechos Humanos y los Derechos Individuales y Colectivos de los Pueblos Indígenas en México
-Reformas en amparo y derechos colectivos
-REFORMULATING TORTILLAS WITH ZERO-TRANS CRYSTALLIZED VEGETABLE FAT PRODUCED FROM PALM STEARIN AND HIGH OLEIC SAFFLOWER OIL BLEND
-REGIONES DEL GOLFO DE CALIFORNIA DETERMINADAS POR LA DISTRIBUCIÓN DE LA TEMPERATURA SUPERFICIAL DEL MAR Y LA CONCENTRACIÓN DE CLOROFILA-a
-Reglas administrativas. Examen respecto a su alcance jurídico
-Regulations in the procedure of Audits of the Cabinet of Financial Information and Public Account for the Government of the State of Sonora
-Related parts from the C13
-Relationship between socio-economic variables and financial risk tolerance of investors in Sonora, Mexico
-Releer a los clásicos desde el libro álbum: análisis de Lazarillo: Re-reading the classics from the picture book: Lazarillo's analysis
-Relevancia de la divulgación científica para enfermería en latinoamérica.
-RELEVANCIA DEL CRIMINOLÓGO EN EL ÁMBITO EMPRESARIAL
-Relevant cost learning topics in students at a public university
-Reliability and validity of an instrument to measure the socio-political dimension of the quality of life
-Reliability and validity of the scale of labor welfare
-Reliability of the Scale Of Perceived Social Support In SocialNetworks for body weight management
-Rendimiento deportivo y su relación con la ingesta calórica de atletas universitarios
-RENDIMIENTO Y CALIDAD DE GRANO EN CENTENO (Secale Cereale L) BAJO DIFERENTES CONDICIONES DE FERTILIZACIÓN EN EL ESTADO DE SONORA, MÉXICO
-Representations and Imaginaries in Reading Training of Students from UES: a Case Study: Representations and Imaginaries in Reading Training of Students from UES: a Case Study